Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oldalak

2014. szeptember 17.

Dalocska sütödéje - Diplomamunka 2014

Nem kis munka és idő árán, de elkészült Tervezőgrafika szakon a diplomamunkám. 
A védés napja 2014. június 19-én volt. Aznap borzalmasan izgultam... :D 
Témámnak egy illusztrált receptkönyvet választottam. Eleinte sokat gondolkodtam milyen témát válasszak. Mindenképp valami olyasmit szerettem volna ami igazán én vagyok. Amit szeretek csinálni. Az pedig az illusztráció, fantázia rajzolás. Egy vonalas rajzok. 
Másik nagy szerelmemet a fotózást sem szerettem volna kihagyni a buliból, ezért ez is szempont volt. Fotó + illusztráció. Így hát több lépcsőfokon keresztül jutottam végül el a süteményes rajzos+fotós receptkönyv ötletéig. A süteményeket megsütöttem, amit azután lefotóztam, majd következett maga a rajzolás. Fázis rajzok, részletek, és hangulat világ keresés. Az egész egy mese. :) 

Diploma kiállítás:




Előkészületek :)




A receptkönyv kisméretű, kb 60 oldalas könyvecske lett, összesen 20 süteményes recepttel. Minden recepthez hangulatot társítottam. Van amikor konrétan: Karácsonyi, Farsangi, vagy csak "nagymama konyhája", vintage hangulat (ez végig bennem lebegett :))..stb. 
Egy kis ízelítő ;)


Szülinapi torta recept mely egyben társasjáték is:


Festékes - ecsetes hangulatú torta recept.


Mézes-mázos Valentin napi hangulatú szívecskés linzer. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése